Euregio Bijeenkomst 2015

Bijeenkomst : 21-02-2015 Euregiovissen

Aanwezigen : BASV, HSV de Slinge, LHV Lichtenvoorde

Afwezigen : RANV, ASV Vreden, ASV Krechting

Tobias Weidemann van BASV heeft deze bijeenkomst geleid met als doel een aantal onduidelijkheden boven water te krijgen en dat elke organiserende vereniging dezelfde regels hanteert.

Tobias heeft aangegeven dat hij alle openstaande punten zal afhandelen.

Stefan Baas van HSV de Slinge zal de afgesproken zaken in het Nederlands verwerken.

Bocholt zal er dit jaar mee beginnen.

Tevens zijn de volgende zaken daarin afgesproken.

De uitnodiging zal met de mail 4 weken van tevoren verstuurd worden naar de persoon die vermeld staat in de adressenlijst.

Elke deelnemende vereniging dient 2 weken van tevoren de mail te beantwoorden of ze aanwezig zullen zijn.

Bij de uitnodiging dient een routebeschrijving en het reglement aanwezig te zijn, graag dat elke vereniging een routebeschrijving naar het trefpunt aanlevert.

Tevens dient er een lijst te komen met de contactgegevens van de vereniging.

Graag het volgende vermelden in de adresgegevens.

Naam vereniging, Contactpersoon

Adres contactpersoon

Postcode & Woonplaats contactpersoon

Mobiele nummer contactpersoon

E-mail adres contactpersoon,

Verzamelpunt viswater.

Euregio viswedstrijd vind altijd plaats op de laatste zondag in Mei , ook al is deze zondag een feestdag. De euregio kan niet verplaatst worden.

Hieronder is een lijst te zien wanneer welke vereniging de euregio dient te organiseren. Bocholt begint.

2020  Nicht geangelt ( corona )

2021   Vreden

2022   Bocholt